maanantai 28. syyskuuta 2015

Meiänhäät: Morsiamen look

Nyt onkin sitten vuorossa morsiamen esittely. Eli mistä asioista minun häälook koostui. 

Tiara on siskoni vanha helmitiara, joka on selkeästi tuonut avio-onnea jo kahteen liittoon. Joten totta kai se tuli minun päätänikin koristamaan.

Nämä Kalevalan Metsätähdet sain mieheltäni. Näillä on oma tarinansa mutta se on niin henkilökohtainen etten sitä blogiin halua paljastaa. Nyt näillä on vielä enemmän onnelista merkitystä minulle. Kuvista puuttuu kaunis helmirannekoruni, joka sopi tiaraan kuin tehty.

Tyttären ja minun pukuni. Tämä kuva on niin ihana! Ja tuo ystäväni seinä on taustaki ihan täydellinen. Meiän tylliunelmat ♡ Hääpuvussani on myös helmiä!

Hääkenkäni joita minulla ei ollut tarkoitus edes ostaa. Väri ja blingi sai kuitenkin pääni kääntymään tässä asiassa. Harmi että rikoin nämä jo hääautosta poistuessani. 

Morsian. Hiukset ovat mahtavan siskoni käsialaa ja meikki on kosmetologikaverin tekemä. Kummatkin saivat parhaimman puoleni esiin ja en voisi olla tyytyväisempi ulkonäkööni. Hiukset pysyi hyvin kiharalla ja meikki ei ollut muuttunut pätkääkään. 


Kimppuun olen myös tyytyväinen. Sen tein nimittäin itse. Koristeena siinä oli neljä rintaneulaa, joita aion pitää muistona hääpäivästä. Tarkoitukseni on muokata yhdestä niistä kaulakoru. Kimppu kesti hyvin ne ajat mitä tarvitsikin.

Yksinkertaisista asioista se häälook loppupeleissä syntyy. Minulla se oli osaksi vanhaa ja lainattua,  mutta myös uutta ja ikiomaa. 

Kuvat Mimesis

2 kommenttia: