tiistai 5. tammikuuta 2016

Uusi vuosi Iso-Syötteellä



Uus vuosi, kaikki uutta, hienoo.
Kaikki muuttuu jos jaksaa uskoo.
Ens vuonna pistän pyörät pyöriin.
Mä aion nauttii.
Aion elää täysii.

Vuosi vaihtuu, meil on syytä juhlii.
Lord Est - Vuosi vaihtuu

Vuoden vaihtumista kävimme ihmettelemässä Iso-Syötteen lumisissa maisemissa. Säät suosi ja ulkoiltiin ahkerasti. Oli ihan erilaista viettää aikaa kun tytöllä oli leikkikavereina 4v ja 6v serkkupojat. Ulkonakin ei tarvinnut kuin seurata vierestä kun lapset vierekkäin kaivoivat lunta tai vetivät Tytärtä pulkassa.

Miehen kanssa suunniteltu hiihtolenkki jäi väliin -20 asteen pakkaspäivänä. Sen verran vilukissa olen ettei minua sinä päivänä saanut ulos. Toisena päivänä kun yritettiin, niin pitkät jonot vuokraamossa sai meidät kääntymään takaisin. No jospa me kotosalla päästäisiin kokeilemaan yhdessä hiihtämistä.

Mökki oli tosi mukava ja siihen mahtui hyvin kolme lapsiperhettä. Sijaintikaan ei ollut hassumpi sillä rinteille käveli nopsasti Hulhavanpuistosta. Vieressä oli vielä kelkkareitti, joten moottorikelkalle olisi ollut käyttöä!

Olohuone mökissä
Mökillä saunottiin, katsottiin jääkiekkoa ja minä koetin kiivaasti saada villasukat valmiiksi. Välillä myös pelattiin harvinaisen monimutkaista CV-lautapeliä, jonka pukki minulle toi.

Lastenohjelmia ja sukan neulomista aamutuimaan.
Sellaisissa merkeissä meidän vuotemme vaihtui uuteen. Ja vuoden vaihtumisen jälkeen onkin vuorossa uudet kujeet, sillä aloitan yhteistyöbloggaamisen Mammalandian kanssa. Luvassa siis aktiivisempaa kirjoittamista ja uusia näkökulmia. Jei!


Hyvää uutta vuotta 2016!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti